On taas ollut kiireitä.

Eilen päädyin töiden jälkeen lähtemään bisselle kallioon. Siellä sitten tissuteltiin ja puhuttiin sosiaali-psykologiasta ja Lestadiolaisuudesta.
Mutta koko ajan minua vaivasi joku juttu menneisyyydestä. Joku pieni piikki jota en saanut irti.
Tuli ahieka olo ja lähdin kävelemään Kävelin 5 tuntia ympäri helsinkiä ennen kun päädyin mäkkäriin syömään triplajuustoa.

Sitten lähdin kotiin. Kun pääsin kotiin vähän enen kahta yöllä, sain tekstiviestin jossa tiedusteltiin että haluasinko liittyä kaverieni seuraan Mokamboon.En ole oiken kosaann ymmärtänyt miksi näistä asioista ei voi ilmoittaa aikaisemmin.Enhän minä nyt enää siinä vaiheessa lähtenyt mihinkään.

Yöllä näin unta että I. ratsasti luokseni lehmällä. Sitä se teettää kun kuuntelee ihmisten outoja tarinoita laspuudesta ja eläin-ystävistä joilla on sama nimi.

Tajusin juuri että huomennahan mun pitää vääntäytyä töihin ihan koko päiväksi.Siellä saa sitten taas huomata miten kognitiivinen dissonanssi repii psyyken silpuksi kun joudun mukautumaan vanhoihin asetelmiin uudestaan.Töissä kun ei ole aivan yhtä kiva kuin koulussa. Syytän tästä hyvin kypsästi ympäristöä joka on täynnä mitä oudoimpia varkaita,huijareita, ja avo-hoitopotilaita.Jos ne päästää liian lähelle ne syö mun maksan.

Odotan innolla.

Ja tämä muuttokin pitäsi saattaa loppuun. Mutta mikäs siinä. Ottaa iisisti. Vaikka eihän se ole koskaan ollut mulle helppoa.Aina on jonkun pitänyt sanoa että "do your own time" tai "surf your own wave- Just wait for your set." tai jotain.