Olen viime aikoina ollut kovin laiska päivittämään tätä blogiani.

Ehkä osa-syy on ollut se että tässä ihanassa oppilaitoksessamme on ihania käytäntöjä jotka pakottavat minut heräämään joka aamu kovin aikaisin päästäkseni tänne 8:30 tunnille jonka pitäisi kestää klo. 11:45 asti. 

Lähes säännönmukaisesti nämä tunnit kyllä loppuvat jo noin klo. 10:30 tai aikaisemmin. Mutta eihän se mitään. On silti täysin loogista aloittaa niin aikaisin niin kaikki ovat oikein pirteitä ja tuotteliaita.Tästä kumpuava paha olo sitten purkautuu sillä tavalla että bisselle päädytään jo ennen puoltapäivää ja meno jatkuu jopa 10-14 tuntia... Ero koulutus-ohjelmamme opiskelijoiden ja paatuneiden alkkisten välillä on olematon. 

Töissä ei ole tapahtunut mitään uutta. No,lähes viiden vuoden putken jälkeen mikään inhimillinen ei ole vierasta.Olen jopa tottunut siihen että mummot tippuvat ylemmistä kerroksisita mun eteen ja vaativat välitöntä ensiapua. Tai korisevat ja suihkuttavat verta suustaan.Ihan saman asian sekin ajaa.

Olen nähnyt tosi outoja unia.Yhdessä niistä ratsastin ketulla läpi metsän etsien jotain.Mutta yhtäkkiä törmäsin vanhaan kaveriini joka söi metro-asemalla rusinoita.Kun kysyin siltä miksi se ei ollut lontoossa se sanoi että siellä ei voi tupakoida...

Perin ihmeellistä.

En ole vieläkään sopeutunut uuteen asuntooni.Mun pitänee parantaa sen Feng shuita.

Viime aikoina en ole edes onnistunut varaamaan tarpeeksi aikaa istumiseen. Ja se kyllä näkyy mun mielenruahan puutteessa. Siitä on vuosia kun olen ollut näin hajalla ja sekaisin.Viimeksi taisin olla näin hukassa joskus vuonna 2001. Toivottavasti tämä   vuosi ei tule olemana yhtä helvetillinen. Toivotaaan että olen todellakin oppinut jotain.

Kognitiivnen dissonanssi repii just nyt aika kovaa.Pitäisi varmaan mennä nukkumaan. Mutta ennen sitä pitänee syödä.