Pitkä aika kun viimeksi kirjoitin mitään.

Ei mun elämässä ole paljoa tapahtunut. Olen ollut viimeisessä harjoittelussa isossa laitoksesa joka on jopa valtiollisesti jossain määrin kuuluisa - negatiivisessa mielessä..

Mukanani täällä on ollut uskollinen(tai miten sen nyt ottaa) aseenkantajani H. Välillä on ollut todella hektistä mutta useimmiten olemme vaan laskeneet tunteja siihen että voimme lopettaa ja mennä kaljalle. Siellä olemme sitten pohtineet sitä miten sairasta meininkiä suomesta löytyy ja miten kustejuopsten asiat tehdään isoissakin laitoksissa joilla on kumminkin suhteellisen tärkeä tehtävä. Eli sitä normaalia.

En ole edes kerennyt bilettää paljoa en vaikka kuinka tungettaisiin nimeä listaan.Mä en mene jos ei huvita! Boddhi-pappa on kärtsy väsyneenä.

Wing Chun treeneissä ole jonkun verran käynyt. Mutta enimmäkseen olen vain istunut ja välillä myös lukenut.

Niin kuin moni asiakkani sanoo: "Ei mulla muuta."