Joulun kohokohta oli kun sain kaveriltani kangaspalan lahjaksi.
tiistai, 2. tammikuu 2007
Joulu meni
Eikä minulla vieläkään ole mitään kovin syvällistä sanottavaa.
Joulun kohokohta oli kun sain kaveriltani kangaspalan lahjaksi.![325079.jpg]()
Joulun kohokohta oli kun sain kaveriltani kangaspalan lahjaksi.
Kommentit