Makoilin tänä aamuna sängyssä vittuuntuneena ja odotin että kannattaisi lähteä koululle. Mietin miten typerää on aloittaa tunti klo: 10:15 ja lopettaa jo 11:45. Kun lopulta vääntäydyin tänne huomasinkin että tunti oli siirretty alkamaan 9:15 ja loppumaan 10:45. Eli se siitä luennosta.

No, onneksi huomenna on vapaapäivä. 

Näin eilen unta siitä että olin taas ylä-asteella ja meillä oli nyrkkeilyä liikunnassa. Koulussa nyrkkeily oli yksi lempi-urheilulajeistani - varmaankin johtuen siitä että harrastin muutenkin kamppailulajeja ja olin siis aika hyvä. Muuten olin yleensä  kaikissa lajeissa vain ehkä pikkasen keskinkertaista parempi. Paitsi juoksussa ja aussi-futiksessa. Niissä olin aika hyvä.

Mutta  tällä kertaa minun piti nyrkeillä itseäni varmaan 20cm pidempää ja 30kg raskaampaa jätkää vastaan. se ei olut yhtään kivaa. Heräsin yltä päältä hiessä ja oudon ahdistuneena.

Ei hyvin mene.

Mutta niin kuin afrikassa sanotaan: eihän edes Allah ole aina  redi kaikissa maanpäällisissä asioissa.